Vlhčené ubrousky na monitor a plast
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Vlhčené ubrousky na monitor a plast
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00010733
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00010733
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 07. 2018 13:04
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
29. 06. 2018 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Jiří
Surname
Jirout
jiroutj@army.cz
Phone 1
+420 973244338
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup vlhčených ubrousků v dózách na monitory a na plast dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky (Příloha č.: 1) této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Vyplněná Objednávka na nákup majetku (Příloha č.: 2) a Specifikace zakázky (Příloha č.:1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky, nebo Objednávky na nákup majetku, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace zakázky (Příloha č.: 1) musí být součástí Vaší nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky (Příloha č.: 1), v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.
Code from the NIPEZ code list
39525800-6
Name from the NIPEZ code list
Úklidové hadry
Code from the CPV code list
39525800-6
Name from the CPV code list
Úklidové hadry
Text field for describing the place of performance
VZ 5512, 530 02 Pardubice
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Vlhčené ubrousky na monitor a plast | 39525800-6 | Úklidové hadry |
Place of Performance
CZ053 | Pardubický kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 07. 2018 13:04 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 13:04 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 07. 2018 13:00 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 13:00 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 07. 2018 12:16 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 12:16 | Uveřejnění výsledku | 27. 08. 2018 08:50 | Mgr. Jiří Jirout | |
21. 06. 2018 10:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |