Vlhčené ubrousky na monitor a plast

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Vlhčené ubrousky na monitor a plast

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00010733

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00010733

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 07. 2018 13:04

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

29. 06. 2018 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Jiří

Surname

Jirout

EMAIL

jiroutj@army.cz

Phone 1

+420 973244338

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup vlhčených ubrousků v dózách na monitory a na plast dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky (Příloha č.: 1) této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Vyplněná Objednávka na nákup majetku (Příloha č.: 2) a Specifikace zakázky (Příloha č.:1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky, nebo Objednávky na nákup majetku, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace zakázky (Příloha č.: 1) musí být součástí Vaší nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky (Příloha č.: 1), v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Code from the NIPEZ code list

39525800-6

Name from the NIPEZ code list

Úklidové hadry

Code from the CPV code list

39525800-6

Name from the CPV code list

Úklidové hadry

Text field for describing the place of performance

VZ 5512, 530 02 Pardubice

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailVlhčené ubrousky na monitor a plast39525800-6Úklidové hadry

Place of Performance


CZ053Pardubický kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 07. 2018 13:04Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 13:04Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2018 13:00Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 13:00Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2018 12:16Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 12:16Uveřejnění výsledku27. 08. 2018 08:50Mgr. Jiří Jirout
Detail21. 06. 2018 10:03Uveřejnění zadávacích podmínek